Aplikacje mobilne coraz mocniej wkraczają w nasze życie, używamy tych programów aby usprawniać i upraszczać sobie różne sprawy, być w kontakcie ze znajomymi czy mieć szybki dostęp do informacji i rozrywki. Wydaje się również, że wiele firm, instytucji i organizacji zaczyna w coraz silniejszym stopniu dostrzegać potencjał rozwiązań mobilnych w komunikacji ze swoimi odbiorcami tworząc własne aplikacje, które docelowo mają zastępować komunikację przez stronę internetową. Tu jednak jest pewien problem, który wymaga postawienia sobie kilku pytań. „Co sprawi, że użytkownik zdecyduje się pobrać taką aplikację i będzie jej używał?”, „Jakie korzyści będzie miał odbiorca z mojej aplikacji?” W naszej realizacji dla Spółdzielni Mieszkaniowej SM Budowlani w Bartoszycach zmierzyliśmy się również z takimi pytaniami. O tym jakie cele nam przyświecały i jakie rozwiązania wdrożyliśmy wspólnie z naszym klientem przeczytasz w poniższej prezentacji.